Back to the discussion

in Thèmes › Compagnies aériennes

Billet AirMad

Discussion started by Gravichon on 2014-05-28

2 replies

English translation pending — showing the original.


Billet AirMad

Gravichon · 2014-05-28

bonjour, sur le site airmad pour le billet internet je sais pas quoi marquer html ou texte, que choisir ?? merçi jp

Billet AirMad

AubinB · 2014-05-28

Hello,

Peu importe ! HTML c'est très bien.

Billet AirMad

Gravichon · 2014-05-29

Merçi

VoyageForum — the largest community of French-speaking travellers.