Traverser l'Océanie à moto?
FR

This discussion is in French, the community’s main language.

Original post
JP
Bonjour,

j'aimerais savoir si quelqu'un à déjà traversé l'Océanie à moto ?
JPOB
ED Edcal Regular ·
Warf !!! Essaie plutot le pédalo... :-))
Cantabit vacuus coram latrone viator
FR FredNZ ·
Slt, Je suis en train de le faire. PK?

Similar discussions

You might also like