Londres: coût du métro entre l'aéroport Heathrow et le centre-ville?
FR

This discussion is in French, the community’s main language.

Original post
CA
Bonjour!

Nous avons une escale de 12 heures à Londres lors de notre prochain voyage, et nous aimerions aller faire un petit tour au centre-ville de Londres pour passer le temps. Est-ce que quelqu'un connaît le coût d'un billet aller-retour Aéroport Heatrow - Centre-ville de Londres?

Merci à l'avance!

Caroline
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the places and moments that take our breath away...
FR Frenchanglo Veteran ·
£5.00 each way
Leave only footprints Take only memories
CA Cannelle25 Regular ·
Thanks a lot! Is there a pass that we could buy so we can use the tube all day long, as often as we want? If so, how much is it?
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the places and moments that take our breath away...
RI Richard75017 ·
bonjours, je part a londres le 28 janvier 2011 je voudrai savoir si vous connaissez le prix et la durer du taxi entre l'aéroport luton vers le metro earls court? merci
RI Richard75017 ·
bonjours, je part a londres le 28 janvier 2011 je voudrai savoir si vous connaissez le prix et la durer du taxi entre l'aéroport luton vers le metro earls court? merci pour 8 personnes
FR Frenchanglo Veteran ·
Sure it will cost £15 for a all day ticket. Expensive due to the number of zones you have to travel to for heathrow but worth it. Have a nice trip
Leave only footprints Take only memories

Similar discussions

You might also like