Thaïlande ou Philippines?
by Zac2107
This discussion is in French, the community’s main language.
🙂 oui on est mieux en france 😉😉😉😉😉😉
j avais pas fais attention mais le tropical storm (signal n° 1 est passer droit sur les visayas 🤪
Log in first, then come back to this page.








