Bonsoir,
Je souhaite réserver une nuit au Bright Angel Lodge pour cet été.
Or, dans les conditions de réservation, je lis ces lignes:
To reserve a room, a deposit equal to the first night of your stay (plus tax) is required on each room. You may use a Discover, JCB, American Express, Mastercard, Visa, or Diners Club and we will charge your credit card upon completion of the reservation. The deposit will guarantee your room reservation for an arrival beyond 4:00pm.
Your deposit will guarantee the reservation and the first night's rate only. Subsequent nights on multiple night reservations will be subject to the new applicable rate. Any modifications to your reservation(s) will result in the entire stay being subject to the current applicable rate. All room rates are subject to the current applicable taxes and/or surcharges.
Même en traduisant, je ne parviens pas à saisir l'idée, sachant que je ne reste qu'une nuit et que la caution est égale au prix d'une nuit: vont-ils me débiter deux fois le prix de la chambre? La réservation est pour août, et sachant qu'il y a pas mal d'autres nuits à réserver, ça ne m'arrangerait pas qu'on me débite deux fois le prix de la chambre...
Vous êtes nombreux à avoir déjà réservé une chambre au GC, alors j'espère que vous pourrez répondre à ma question

Thanks in advance!