Vol Air Mandalay pour Bagan
FR

This discussion is in French, the community’s main language.

Original post
FA
Bonjour je pars le 3 Février 4 jours en Birmanie impossible de trouver les horaires et tarifs de Air Mandalay pouvez vous m aider merci
NI NinoSoldado Veteran ·
Attention, Air Mandalay semble avoir quelques difficultés en ce moment:

Date :10 December 2014

Subject : Temporary Suspension of AML Flights

Dear Colleagues & Business Partners,

We have to inform you with regrets that all AML flights are temporarily suspended with effect from 10 December 2014 due to unforeseen delays on the scheduled arrival of leased aircraft, Therefore, we shall also stop taking advance flight bookings temporarily with effect from 10 December 20t4 up till 31 January 2015.

We will advice you again in advance once advance flight booking are available,

Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused, We hope to continue our business relationship with you for many years to come.

Yours sincerely, Sai Kham Park Hpa Chief Executive Officer AIR MANDALAY LIMITED
NU Nutmegx Regular ·
Bon à savoir ...

Pour info je cherche aussi un vol Mandalay / Bagan mais celui que j'ai trouvé est assez cher : 95USD sur Air Bagan et 72 USD sur Air KBZ
When one realizes his life is worthless, he either commits suicide or travels
VJ Vjp ·
Bonsoir

Regarde avec Golden Myanmar Airlines Je rentre de Birmanie nous avons fait Bagan Heho (acheté depuis la France ) puis Heho Mandalay via Bagan (acheté sur place)

Avions tout neufs ponctuels RAS

A dispo pour toute autre info

Bon voyage
PA PatMet Regular ·
Information annexe : Golden Myanmar Airlines cesse ses liaisons Heho -> Mandalay et nous a correctement remplacé nos billets (pour la fin janvier 2015) par des réservations sur Air Bagan. Ils maintiennent la liaison en sens inverse : Mandalay -> Heho.
Patrick

Similar discussions

You might also like