Las Vegas: navette gratuite de l'aéroport à l'hôtel (Harrah's)?
FR

This discussion is in French, the community’s main language.

Original post
MA
Bonjour,

J'aimerais savoir si il existe une navette gratuite que l'on peut prendre de l'aéroport à notre hôtel (Harra's) ? merci de me répondre rapidement. 😏😏😏😏😏😏😏😏
Marie
Néfer Globetrotter ·
Bonsoir,

La réponse est non.

Pour des navettes avec frais:

AIRPORT SHUTTLES There are four commercial companies that operate a shuttle system between the airport and the hotels of the Strip/downtown.

Ambassador/Ritz

Tel: 702/362-6200

$6.50 per person between airport and Strip; $13 round trip

$8 per person between airport and downtown; $16 round trip These shuttles are NOT wheelchair-accessible

Bell Trans

Tel: 702/385-5466

$6 per person between airport and Strip; $11 round trip

$7.50 per person between airport and downtown; $14 round trip Shuttles are wheelchair-accessible

Gray Line/Coach USA

Tel: 702/739-5700

$6.50 per person between airport and Strip; $12 round trip

$8.50 per person one-way to downtown; $15 round trip Shuttles are wheelchair-accessible

C.L.S.

Tel: 702/740-4050

$6 per person between airport and Strip; $12 round trip

$8 per person one-way to downtown; $16 round trip Shuttles are wheelchair-accessible; it's recommended you call for a reservation

Executive Las Vegas

Tel: 702/646-4661

$6 per person between airport and Strip; $12 round trip

$8 per person one-way to downtown; $16 round trip Shuttles are wheelchair-accessible

Showtime

Tel: 702/261-6101

$6.50 per person between airport and Strip; $12 round trip

$8.50per person between airport and Strip; $16 round trip Shuttles are wheelchair-accessible
LA Lapuce Globetrotter ·
Effectivement, tu dois payer les navettes mais vraiment pas dispendieux. Ou prendre un taxi.

Bon voyage.
GI Giba ·
😉 Bonjour Prenez un taxi. Moi je le prends toujours en sortant de l'aéroport et je me rends au Sahara qui est au bout du strip et ça me coute environ $16.00 + tip= $20.00 Alors si vous êtes trois ou quatre ça vous reviens moins cher que l'autobus et c'est beaucoup plus rapide. Bon voyage
Gilles
Néfer Globetrotter ·
rebonjour,

Je fais la supposition que vous êtes quatre à partir....

Commencez donc votre voyage à Las Vegas dans la grande tradition des "riches et célèbres de ce monde" en demandant à l'hôtel de venir vous accueillir avec leur limo et chauffeur.

La suggestion du taxi est excellente selon le nombre de passagers et de valises...

Similar discussions

You might also like