bonjour je vais prendre un avion de new york a paris en faisant escale a oslo avec la compagnie norwegian
a l'escale faut-il des papier particulier ? et les bagages sont il transférer automatiquement ?
merci
Original post
by Nankurunaisa
This discussion is in French, the community’s main language.
Log in first, then come back to this page.
Exploring Senja Island and the Lofoten Archipelago
The North Cape by 4x4 in the Snow
À la recherche des aurores boréalesFR
A wonderful week around Tromsø, Kvaløya, and the Lyngen Alps
Three weeks in Norway (July 2022): fantastic memories despite the rain
Laponie/Finnmark: traversée (avortée) jusqu'au Cap NordFR
Spitsbergen – A Night with the Walruses on Lågøya
Norway to hellFR
Petit guide pour observer les aurores boréalesFR
A Scandinavian Tour - Summer 2025
What about crossing the Lofoten Islands on foot?