Chanson du bar de l'hôtel Tarisa à Mont Choisy?
FR

This discussion is in French, the community’s main language.

Original post
GA
salut tous le monde?😉

JE SUIS ALLER A MONT CHOISY A L'HOTEL TARISA, BIEN ACCUEILLI BON SEJOUR A REFAIRE . SINON JE SUIS LA RECHERCHE D'UNE CHANSON SEGA, IL A LA PASSER LE SOIR AU BAR, C'ETAIT UN RITUEL APRES LE JEUX DE L'APERO .SI QUELQU'UN PEUX M'AIDER CA SERAIS SUPER !!!! merci 😏
garsdel
MO Morice2008 ·
Bonjour Garsdel,

Je pense que c li tourné li tourné de Alain Ramanisium

Besoin plus d'info sur cette chanson n'hesiter pas a me contacter en MP😉

Amicalement, Morice2008😎
L’île Maurice ne s’offre qu’à ceux qui prennent le temps de la découvrir
MO Morice2008 ·
Paroles de "Li Tourné" de Alain Ramanisum (Aie, aie, aie Sofer! Kine arriver ca? Danse ca! C'est la faya! Sec, sec, sec, sec Bam bam la dans meme bam bam ma! Sega meme ca!)

Dans tous fiesta li casse dans tas Si li na pas la Na pena nissa Sirtout kan line fini bam bam Sa so life content tamtam Mette la faya sans tracas Sans tralala, na pena bla bla Pou dibouter Li pou danser Dans tous cotes li pou tourner

Refrain:- Mette so le corps devant So le corps derriere Li tourné, li tourné So le corps devant So le corps derriere Li tourné, li tourné

Mette so le corps devant So le corps derriere Li tourné, li tourné So le corps devant So le corps derriere Li tourné, li tourné

Leve so la main la haut (wo la la laaa) Li leve so la main la haut (wo la la laaa) Li leve so la main la haut (wo la la laaa) Li leve so la main la haut (wo la la laaa)-

Parfois dans mariaz Sans l'etalaz Li pas inviter Li pou rentrer Li pou manzer boire Causer, rier Couma dire propre fami la mariée So nom Rozo, li ene grand cervo Dans so cafe na pena triaz Kot li passer Li pou tracer Meme casse cassé la li pou danser

Bam bam dou dou dou bam bam Apres li faire so tamtam Tamtam kan fini bambam Apres li faire so tamtam

Mais Bam bam bou dou dou bam bam Apres li faire so tamtam Tamtam kan fini bambam Apres li faire so tamtam

(x2)
MO Morice2008 ·
un lien de youtube😉

http://www.youtube.com/watch?v=KoJXODqaSDY

Bisous a toi Morise2008😎
MO Morice2008 ·
la voila la fameuse chanson!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ediy6zmGv1Y&feature=related

Amicalement, Morise2008😎