New York: location de roller dans Central Park?
FR

This discussion is in French, the community’s main language.

Original post
CA
Re-bonjour à tous!

J'aurais aimé faire du roller dans Central Park lors de mon séjour, mais il me semble beaucoup trop emcombrant de prendre les miens avec, d'autant que cela ne serait que pour 1/2 voire 1 journée. Savez-vous s'il y a moyen de louer des rollers aux environs de Central Park, et si oui, auriez-vous une idée des prix?

Merci d'avance!
Comme tout ce qui compte dans la vie, un beau voyage est une oeuvre d'art.
LI LiseDenise Globetrotter ·
Tout ce que j'ai trouvé est ceci:

To rent roller blades of roller skates you must travel just outside the park to Blades Board & Skate ( www.blades.com). Blades' skate prices are usually $15-25 per day.

This store is a prime site for inline rentals, located only a block and a half from the West 72nd St. entrance to Central Park (and the summer weekend Skate Patrol stopping clinic). This also means the store can turn into a major zoo on sunny, warm weekend afternoons.

Pris sur le lien suivant: http://www.shadesoffun.com/nyc/095.html
LI LiseDenise Globetrotter ·
En allant plus loin dans mes recherches, j'ai trouvé que le Wollman Rink dans Central Park loue également des 'inline skates', lire:

You can rent skates for $20 a day from Blades Board and Skate, 156 W. 72nd St., between Broadway and Columbus Avenue (tel. 212/787-3911; www.blades.com). Wollman Rink also rents in-line skates for park use at similar rates.
CA Cameleonne08 ·
Merci pour tes recherches! Je vais regarder cela de plus près ;)
Comme tout ce qui compte dans la vie, un beau voyage est une oeuvre d'art.

Similar discussions

You might also like