Transports entre l'aéroport et le centre de Vienne? (Autriche)
FR

This discussion is in French, the community’s main language.

Original post
KR
Bonjour à tous,

Je passerai prochainement quelques jours à Vienne. Je résiderai au centre-ville, à proximité de la cathédrale. Pouvez-vous m'indiquer les transports possibles et les plus pratiques (taxis, train, bus, ...) pour rélier l'aéroport au centre de Vienne et me donner, si possible, les tarifs de ces modes de transport?

Un grand merci d'avance.

JPC
MG Mguibentif Globetrotter ·
En métro, en 25 min. :

S-Bahn (Suburban Rail) 24 Min. travel time between Vienna International Airport and Station Wien-Mitte (Vienna City Center). Trains depart every 30 mins. at .09 and .39. Ticket price: from Euro 3, - (incl. the total Vienna tram and bus system) Ticket machine at the platform ÖBB (Austrian Federal Railway System): Schedule Wien-Mitte (Vienna City Center) <--> Vienna International Airport

time of travel: 24 min time of travel: 24 min First train leaving Wien Mitte (Vienna City Center) 04:54 h every 30 min. - exact schedule during the day see ÖBB schedule First train leaving the airport 04:32 h every 30 min. - exact schedule during the day see see ÖBB schedule Last train leaving Wien Mitte (Vienna City Center): 00:09 h Last train leaving Vienna Int'l Airport: 23:26 h
Mathilde

Similar discussions

You might also like