Bonjour à vous tous,
Dans la même ligné, j'ai réservé un hike avec LorenzoExpedition (recommandé dans le LonelyPlanet) le mois prochain pour le Macchu Picchu (4 jours\3 nuits) et maintenant il me demande un dépot de 200$ dans son compte WesternUnion car le Macchu Picchu a de nouvelles règles supposément. Il me semble que c'est louche, qu'en pensez-vous?
Voici les détails de la discussion qui commence par le bas :
»»
Hola Jeremie.
Sorry, now please you have only this option to send money to buy your admittions to Machupiccchu. It has to be as soon as, because there are few spots to get it.
Thanks for understand.
Enviado desde mi BlackBerry de Movistar
From: xxxxxxxxxx@hotmail.com>
To: <info@lorenzoexpeditions.com>
Subject: RE: Contact from LorenzoExpeditions.com
For the prepay of 200$, I would like to use my credit card, that way I have insurance.
I think we cannot pay with credit card on Western Union.
Do you have another way for the prepay?
With all your respect, I do not want to give 200 cash to someone I do not know and never saw.
Thanks for your understanding
Jeremie
Subject: Re: Contact from LorenzoExpeditions.com
To: xxxxxxx@hotmail.com
From: info@lorenzoexpeditions.com
Hi Jeremi.
Now Machupicchu has new rules.
Please send us your names and passports numbers and a prepay of: $200 dollars by www.westernunion.com to: Lorenzo Ccahuana Holguin/Cusco-Peru. Becuase we need to buy your admittions to Machupicchu from now, because there is a limited of people.
Thanks. Enviado desde mi BlackBerry de Movistar
From: xxxxxxxxx@hotmail.com>
To: <info@lorenzoexpeditions.com>
Subject: RE: Contact from LorenzoExpeditions.com
The train tickets are booked!
See you
Jérémie
> Subject: Re: Contact from LorenzoExpeditions.com
> To: xxxxxxxxx@hotmail.com
> From: info@lorenzoexpeditions.com
>
> Hi Jeremie.
> Your tour is booked, only please book the train tkts.
> Thanks, see you soon.
»»
Merci pour vos commentaires...
Amethiste et Jérémie
Original post
Amethiste et Jérémie, pour le paiement je ne peux vous donner mon opinion. Si c'est pour le trek du chemin inca pour le mois d'aout et que vous n'avez pas réserver encore.......attention car vous devez réserver minimum 3 mois à l'avance et même 4 mois. Les places sont limitées, l'agence doit obtenir un numéro de confirmation du parc.