hi there, I’ve never been to Martinique. my girlfriend, who’s of Martinican origin, has never had the chance to go either (life isn’t always easy). now we can plan a little trip, but we don’t know which airline to choose or how to find accommodation.
basically, I need quite a few tips.
we’re planning to go in September—no chance before that.
but we don’t know which airline or how to find accommodation.
Basically, I need quite a bit of advice.
Hey, in just a few seconds, you can find the airlines on the airport’s official website: Air France, Air Caraïbes, and Corsair.
For accommodation, Fort-de-France is a better bet since beachfront rooms are pricier.
Try looking for homestays!
hi there 👋, price-wise there’s not much difference for the same dates. Air France leaves from Charles de Gaulle and Air Caraïbes from Orly—I still need to check the logistics of getting there, but I think I’ll go with Air Caraïbes since it seems like less of a hassle
Avec une amie, nous nous rendons en Martinique du 2 novembre au 17 décembre environ. Nous souhaiterions avoir quelques infos sur les campings: - Est-ce qu'ils…
Une très bonne adresse de location et en qualité de prestation dans le sud situé entre les 3 ilets et le Marin.Rivière Pilote est une commune authentique de la…
Je pars à Martinique d'ici quelques semaines, nous restons 11 jours sur l'ile et j'aimerais avoir des infos pour aller à la baignoire de Joséphine: comment y…
Je pars en Martinique en mars 2020, pouvez vous me conseiller sur une agence pour une louer une voiture pour 2 personnes. Merci de votre réponse De plus, je…
J aimerais savoir s’il est plus intéressant d acheter ses parfums et produits de luxe au Duty Free de Paris ou au retour à celui de Martinique?? Merci d avance…