Je me suis un peu renseigné en debut de mois; voila les reponses que j'avais recu by mail :
"
Hello,
Thank you for your interest in wanting to rent a Modified Jeep Rubicon. We will keep only 2 of are TJ's for this year the rest will be JK's. For a 2 day rental it will be $175.00 per day plus insurance which is $50 per day. For the total of a 2 day rental will be $980.50 that is with tax. For a 3 day rental you will receive the multi day rate which will be $150.00 per day plus the $50 for insurance. the total would be $1470.75.
If you have any other questions or would like to make a reservation please email or call us back at (435)259-0889.
Thanks Cliffhanger Jeep Rental"
Je pense que la nana a fait une erreur de calcul mais au moins on a une idée de l'assurance !
"
Hello,
Thank you for the interest in our jeeps. The Rubicons rent for $180.00 per day plus tax. The Collision Damage Waiver is $35.00 per day. If you rent for 3 days or longer you would get a 10% discount off the daily rate, but there is no discount available for a shorter rental term.
Thank you,
Sabrina
Canyonlands Jeep Adventures
www.canyonlandsjeep.com
"
Chez eux ca semble un peu moins cher
Au moins ca donne une idée.
@Tigrou, ok cela fait plus cher, mais tu as la liberté de faire ce que tu veux, ou tu veux et à ton rythme