Bonjour,
La UAB est une bonne université pourtant sa page web (
www.uab.cat/
) est seulement en espagnol, anglais et catalan.
Elle n'esta pas à la ville de
Barcelone, elle est en banlieu, mais il y a des bonnes connexions:
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC): www.fgc.net/cat/index.asp
RENFE (Red Nacional de Ferrocarriles Españoles)
Línia C7 estació Cerdanyola Universitat. Des de
Barcelona -estacions de Sants, Plaça Catalunya, Arc del Triomf i Sant Andreu Arenal- fins a Cerdanyola-Universitat. La duració del trajecte des de
Barcelona és d'uns trenta minuts, amb una freqüència de pas de trenta minuts. (
www.renfe.es
)
Servei gratuït d'autobusosDesde l'estació a la Universitat hi ha un servei gratuït d'autobusos que comunica l'estació amb els diferents edificis del campus.
Sílvia