Oups, Pardon Mengwan...............le fait d'habiter
kho Samui te donne le droit de décider tout seul des causes de l'Accident ? Arrétes de te regarder le nombril et regardes dehors....
Tu es Sur place comment....dans l'avion ? sur le terrain ? Tu peux témoigner de l'accident ? De quelles compétences météorologiques disposes tu pour mesurer la force de la pluie ? de quels instruments de mesure météo disposes tu ? De quels compétences aéronautiques peut tu arguer pour défendre tes affirmations ?
Pour ma part, je cites les officiels :
The cause of the accident could be concluded after the investigation team receives the data from black box and combines with other evidence, including blood test results from the pilots, which could take several weeks, the director-general said.
She added that the initial information showed that there was no heavy rain while the plane landing as earlier report but it was windy afternoon.
The aircraft was just landing normally and running for 300 metres before turning to hit the building, she said, adding that the conversation between the pilot and air traffic control was ordinary procedure.
Alors, j'attends de savoir ce que dira l'enquête avant de me prononcer. Je n'Ai pas la science infuse. Des faits, juste des faits.....