Bagages à bord des trains reliant Washington à New York?
FR

This discussion is in French, the community’s main language.

Original post
CE
Bonjour Au mois de mai je vais me rendre de washington a new york , je pense prendre le train northeast regional, sur le site de AMTRAK, il est specifié que sur l'axe washington -new york, seuls les bagages a main sont autorisés !!!!!! ( hors je voyage avec une valise rigide...) Cela me semble étonnant, est une recommandation , , une obligation ? , j'ai lu qu' a la gare de washington il y a un service de porteurs "red cape", cela est contradictoire avec l'impossibilité de voyager avec des valises... Avez vous des informations récentes sur ce point ? par avance merci de votre aide
JA Jackdps Globetrotter ·
C'est très clair sur le site Amtrack:

Amtrack, carry-on baggage policy Each passenger may only bring a total of 2 carry-on items onboard the train; each item should not exceed 50 lbs. (23 kg) and 28 x 22 x 14 inches. Due to limited available space onboard trains, please make arrangements to check your baggage if your trip requires the transport of baggage in excess of two pieces or in excess of carry-on size restrictions. For passenger’s safety and security, Amtrak reserves the right to deny transport or charge fees for items exceeding policy limitations.
La vie est trop belle pour être petite.
CE Ceinture Regular ·
c'est en effet plus clair sur ce site merci

Similar discussions

You might also like