Croatie: arrivée à l'aéroport de Split en soirée, transport pour rejoindre Trogir?
FR

This discussion is in French, the community’s main language.

Original post
SA
Bonjour,

Dans le cadre d'un voyage en croatie, j'arriverais à l'aéroport de split en soirée.

Quel est le meilleur moyen de transport pour rejoindre trogir, plus exactement la presqu'île de Ciovo?

Y a-t-il un bus?

Quel est le prix d'un taxi?

Je compte louer une voiture mais en arrivant à 21h, je ne pense pas que les agences de location seront encore ouvertes.

Merci

Bonne journée
MG Mguibentif Globetrotter ·
J'ai trouvé ça sur internet :

The airport is about 10 minutes by car from Trogir. There is a bus stop directly in front of the airport. Bus. Is 37 and runs from Trogir and back to Split. First Bus is at 4.00 and the last is at 23.30. He can be the airport every 20 minutes. You pay the ticket on the bus and costs about. 1 euro to Trogir. There is also a private bus company that stops at the same bus stop as no.37. The name is "Posa", but they hold only at the airport several times a day (about 12.30, 14.30 and 16.30). Taxi's are also at the airport, but I am not sure about the prices.
Mathilde
MI Misanne ·
Bonjour les agences de location à l'aeroport sont ouvertes jusqu'a 22H Si possible reserver avant par internet (e-bookers) car moins cher
Misanne
MI Misanne ·
bonjour

les agences de location de voiture à l'aeroport sont ouvertes jusqu'à 22 H resever avant par internet car moins cher (e-bookers)
Misanne

Similar discussions

You might also like