Bangkok Airways: 3 types de billets: que choisir?
FR

This discussion is in French, the community’s main language.

EN Envallis Globetrotter ·
- Web delihgt - web flexi - web freedom

il suffit de traduire (je pense) : il s'agit de diffrent niveaux de flexibilité...

du non modifiable non remboursable au complètement modificable et remboursable

regarde les conditions particulières de chaque tarif

j'avias plus ou moins les mêmes types de tarif chez thai airways
Il n'y a pas de problème sans solution... et si il n'y a pas de solution, il n'y a pas de problème !
PH Philgbo Globetrotter ·
il suffit de traduire (je pense) : il s'agit de diffrent niveaux de flexibilité...

du non modifiable non remboursable au complètement modificable et remboursable

+1 Moins c'est cher et moindre est la flexibilité....
"Dans vos phrases, n'utilisez qu'un sujet, un verbe, un complément d"objet direct ; Quand vous aurez besoin d'un adjectif, venez me trouver." (Georges Clemenceau)
ME MengWan Globetrotter ·
- Web delihgt - web flexi - web freedom

Ouf, pour "freedom", j'aurais pensé qu'on vous colle un flingot entre les pognes et vous envoie tout droit en "AfPak" 😎

- -->>>>
Si vous avez compris tout ce que je viens de vous dire, c'est que j'ai dû faire une erreur quelque part. - Alan Greenspan Science sans conscience n'est que ruine de l'âme - Rabelais
LU Lukmee Globetrotter ·
il suffit de cliquer en tete de colonne en gros les principales différences Freedom = ticket valble 1 an Flexi : valable 6 mois mais changement pas possible Delight non changeable non remboursableTicket is valid for travel within 1 year validity. Web FreedomTicket is valid for Economy-class.Valid for bookings made on www.bangkokair.com only.Rerouting is not allowed.Unused tickets and partially used tickets can be refunded subject to refund administrative fee at USD 55 or equivalent per passenger.Ticket is valid for travel within 6 months validity. Web FlexiTicket is valid for Economy-class.Valid for bookings made on www.bangkokair.com only.Rerouting is not allowed.Unused tickets and partially used tickets can be refunded subject to refund administrative fee at USD 55 or equivalent per passenger.Web Delight Conditions Web DelightBooking period : 15 January 2009 until further noticedTravelling period : starting from 16 January 2009Valid for booking made on www.bangkokair.com onlyTicket is valid for travel within 3 months from the first travelling dateAll travelling date must be completed within travelling period onlyTicket must be paid within 24 hours after reservation is madeFlight/date changed is permitted without charge on the same promotionTicket can be upgraded to published fare and ticket will be recalculated for the fare differenceThe fare difference will be equivalent with your local currency according to country of paymentFares are applicable for adult and child onlyTicket are non refundable and non reroutable

Similar discussions

You might also like