Et hop voili voilou le tableau....du site que tu ne peux pas atteindre??? Moi si...peut etre parce que je suis sur place...cela aide...
Product code: HUE-
SGN After visit Hue with lots of historical relics where you can find the ancient citadel of Nguyen's Dynasty. Travelers can take one of the SE1- SE3- SE5- SE7 trains which are running from Hue to
Saigon daily. Taking this
trip
by train, travelers have chosen to see
Vietnam
from halfway to south with the distance of 1,080 km passing by cities, provinces, paddy fields, tunnels, seaside, mountains and wonderful view of the nation to
Saigon or newly named since 1976 as
Ho Chi Minh City.
Hue station address: No 2 Bui Thi Xuan, Hue City, Hue, Vietnam - Price included net ticket price, our handling, delivery fees and service charge.Train
mark SE1 SE3 SE5 SE7Departure time 08h01' 10h39' 01h02' 06h06' Arrival time 04h10' 04h30' 20h00' 07h58'Duration on train 20h09' 17h51' 19h58' 23h52'Please be at your departure station at least 20' prior to departure time
Le prix est indiqué
88,50 USD mais je pense que c'est pour le haut de gamme avec des couchettes "molles" hi hi où as-tu appris ce mot car en fait c la traduction littérale et non logique....mais bon la traduction par des viets qui mettent du français sur leur site c assez approximatif...je le sais je vis au
vietnam.
Voilà j'espère que cela va t'aider.
Bon courage