Dit antwoord zal wel te laat komen?? Kom niet zo vaak op deze website en ben net terug uit Kenia.
Antwoord ik denk niet dat het mogelijk is. Met de auto is het al een hele onderneming.
Waarvandaan denk te te vertrekken?
Wegen naar het noorden zijn heel erg slecht, veel zand en een hele partij waar het erg rotsachtig is.
In het regenseizoen is er soms geen doorkomen aan dan zou je via
Marsabit moeten rijden.
Hoop dat je toch iets aan het antwoord hebt.
groetjes
Mara