Bonjour
Y'aurai t-il quelqu'un capable de traduire ceci pour moi svp
Merci beaucoup
انتى عارفه بعد كذبك ووسختك اللى عملتها والمصاره موسخين زى ماقولتى. لو عند امك نقطت دم واحده كنتى تبعدى عنى اوسك واحده على وش الأرض وأعلى ما فخيرك اركبيه اكيد انا قولتلك انا مش بتهدد يعنى افف اعملى اللى انتى عايزاه بس متنسيس انى مش ناسى بكره هيكى اليوم عليكى سعتها تلومى نفسك
اللى بتعمليه معايا ده شغل مخابرات فاشل وقريب هيتقلب السحر على الساحر يارب تفهمى
طبعا انا مش واحد انتى عارفه هخاف واللا هكش منك.لا انسى وعلى فكره انا مش بنسى زيكم لا.فاكر كل شى ومخزن بس هيجى يوم واتفجر. وابقو فكرو مع بعض الصحوبيه حلوه.بس لما انفجر هنفجر فى وشك انتى.فهمه انا مش بتاع مخابرات فاشله زيك لا بكره هتعرفى المصرى كويس.
وفى الاخر هتقولى ميعرفش يعمل حتى شى.انا عارف كبريائك. بس احزرى شر اللايم اذا غضب.