Bien le bonjour à tous,
Disposant d'un peu de base en roumain mais, ne maitrisant pas la langue à 100 %, quelqu'un aurait'il la gentillesse de me traduire ce rapide extrait ! Il s'agit d'un poème que des amis roumains de la région de Bistrita m'ont envoyé !
Multumesc frumos pentru tots !
A mes yeux, le roumain est une très très belle langue latine (la + belle !). Pe curand ! Antoine
An dupa an, veac dupa veac, Sarbatorile de iarna, care cuprind intreg
Pamantul cu furumusetea si vraja atmosferei lor, reaminteste oamenirii dragostea Creatorului pentru toti copiii Sai.
Fie ca toate visele pe care le fauriti in acestte zile magice de Sarbatoare sa se implineasca si drumul strabatut pentru realizarea lor sa va aduca bucurie in inimi, iar in case, reficire si belsug.